Is er niet altijd een diep verlangen naar een zwoele zomeravond? De vrouwen van Christine Le Duc kennen dit verlangen als geen ander en vieren de zomer volgens hun eigen regels. Deze zomer gaan we op ontdekkingstocht en beleven we een zinderend avontuur. We laten ons leiden door de stralende zomerzon. Christine Le Duc onthult haar zomerse collectie met een verleidelijke campagne, waarin ze laat zien dat lingerie een essentieel onderdeel is van een lifestyle. De campagne "Sensual Summer" belichaamt het verhaal van een eindeloze zomer vol avontuur.
Wij hebben Christine Le Duc mogen helpen met hun rebranding, een geweldig project waar we erg trots op zijn. En hoe leuk is het om nu ook betrokken te zijn bij hun zomercampagne?! Net als bij alle andere campagnes hebben we Christine Le Duc geholpen met deze zomercampagne. We zijn begonnen met de ontwikkeling van het concept en waren aanwezig als art-director tijdens de fotoshoot. Daarnaast hebben we de vormgeving verzorgd en het project volledig opgeleverd.
Wij zijn het bureau dat werkt, niet alleen onze ideeën werken, maar wij ook. Geen much ado about nothing, maar mouwen opstropen en leveren.
Daarom hebben we onze klanten gevraagd of ze naast ons reguliere werk nog andere klusjes hadden die we voor hen konden doen. En als we er dan toch zijn, kunnen we meteen even vragen wat ze van de samenwerking vinden, een soort "voor wat hoort wat", maar dan anders.
Alissa is de marketingmanager van Christine Le Duc en hoewel ze het zelf even vergeten is, werken wij al vijf jaar met haar samen. Wat Alissa het allerleukste project vond en welke opdracht ze ons heeft gegeven, kun je zien in deze aflevering van "Het bureau dat werkt!"