Valentijnsdag wordt eindelijk spannend! Valentijnsdag is natuurlijk het moment om je geliefde te verrassen en te uiten wat je voor iemand voelt. Helaas is het met rozen, bonbons en slijmerige kaartjes een truttige dag geworden. EasyToys maakt Valentijnsdag weer spannend en heeft Valentoys Day gelanceerd. Dit is een alternatieve Valentijnsdag voor Generation Easy waarin alle clichés overboord gaan en een statement gemaakt wordt tegen de truttigheid. EasyToys laat zien dat het vooral een opwindende dag moet zijn waarin we geprikkeld mogen worden. Plak de brievenbus af, schuif de chocola aan de kant, wis de zoetsappige appjes en ga voor maximum pleasure met EasyToys!
Wij bedachten in samenwerking met EasyToys het concept, de naam, de vormgeving en we hebben de campagnefotografie verzorgd in onze eigen fotostudio.
Wij zijn het bureau dat werkt, niet alleen onze ideeën werken, maar wij ook. Geen much ado about nothing, maar mouwen opstropen en leveren.
Daarom hebben we onze klanten gevraagd of ze naast ons reguliere werk nog andere klusjes hadden die we voor hen konden doen. En als we er dan toch zijn, kunnen we meteen even vragen wat ze van de samenwerking vinden, een soort "voor wat hoort wat", maar dan anders.
Marcel is de Global Brand Manager van EasyToys, waar we inmiddels al bijna 4 jaar voor mogen werken. In deze aflevering van "Het bureau dat werkt," op bezoek bij EasyToys, kun je zien waarom Marcel het fijn vindt om met ons samen te werken en welke bijzondere opdracht hij aan ons heeft gegeven.