🏆   Fonk150: Beste full-service bureau van Nederland 2023 & 2024
🏆   Fonk150: Beste full-service bureau 2023 & 2024
EasyToys X Hema

Tompouce

Campagne

Tompouce

Campagne

Eensamenwerking om je vingers bij af te likken! EasyToys brengt samen met HEMA de luchtdrukvibrator tompouce uit en maakt daarmee wederom een taboedoorbrekend statement. Of je nu bij het tankstation staat, in de Jumbo of in een winkel van HEMA; EasyToys is zichtbaar en staat voor een gezonde en positieve kijk op seksualiteit. Het beste van twee werelden komt dus eigenlijk bij elkaar. Wij kregen de vraag om de hele wereld te vertellen over deze nieuwe heerlijke snack.

dienst
Campagne
Type
Product
Aanpak
Strategie, Concept, Design

Om je vingers bij af te likken

Omdat er vooral ingezet werd op een out of home campagne en daar de nodige restricties aan vast zitten, was de opdracht om op een subtiele manier de boodschap over te brengen. Hoewel de logo’s van beide merken al voldoende nieuwsgierigheid opwekken, hebben we er voor gekozen om met subtiele quotes op ludieke wijze de klassieke tompouce te koppelen aan deze nieuwe spannende variant.

Het Resultaat is een spraakmakende campagne, zonder dat deze aanstootgevend is. De perfecte vertaling van deze samenwerking tussen beide merken.

In no-time gerealiseerd

Naast het campagne idee en het schrijven van de copy, hielpen wij EasyToys ook met het ontwikkelen van de vormgeving en animaties om de campagne te ondersteunen. De toy voor je eigen ‘’tom-poes’’ is in gelimiteerde oplage te koop. ontwikkelen van de vormgeving en animaties om de campagne te ondersteunen. De toy voor je eigen ‘’tom-poes’’ is in gelimiteerde oplage te koop.