Iedereen weet dat Pasen staat voor een heleboel zoetigheid; we zoeken met z’n allen naar chocolade-eieren tot we letterlijk een ons wegen, starten beide paasdagen met een heerlijk ontbijt en volgen dit het liefst zo snel mogelijk op met een nog uitgebreidere lunch. Of je nu Pasen viert met vrienden of lekker met de familie, het is naast alle chocolade ook de uitgelezen kans voor een heerlijke borrel. Bijvoorbeeld een glas champagne waarmee je proost op de start van de lente of dat heerlijke zoete likeurtje dat perfect past bij al die heerlijke zoetigheid. Voor Topdrinks is dit dus het moment om hun heerlijke champagnes en zoete likeurtjes onder de aandacht te brengen. Wij bedachten de campagne ‘Ultimate Pleasure’, want chocolade is natuurlijk al fantastisch, maar wanneer je dit combineert met een heerlijk drankje, dan heb je het pas over ultiem genot. Nadat we het concept bedacht hadden, besloten we om de key-visuals in onze eigen studio te fotograferen. We kochten zoveel chocolade-eieren als dat we konden vinden en doken samen met de producten van Topdrinks en een hele hoop cacaopoeder de studio in. Uiteraard verzorgden we na de fotoshoot ook de complete oplevering van alle online en offline uitingen.