Maanden ben je samen hard aan het werk om een fantastische voorjaarscampagne te maken, locaties worden bezocht en concepten bedacht. En dan… Lockdown, een vreselijk bericht voor iedere retailer in Nederland en dus ook voor Ziengs. Tijd dus om snel te schakelen en vooruit te kijken. Ziengs vroeg ons binnen de destijds beperkte mogelijkheden, een nieuw concept te ontwikkelen voor hun voorjaarscampagne. Dit voorjaar ligt de lente aan je voeten. De titel zegt het al, een directe koppeling tussen het moment en het product. Maar los daarvan heeft de titel een diepere boodschap, want hoewel 2020 het jaar van teleurstelling was, zou 2021 het jaar van mogelijkheden worden. Stukje bij beetje gaat de wereld steeds meer open, en wie weet is het voorjaar daar wel een allereerste begin van. De wereld en dus de lente ligt weer aan je voeten. En zo niet, dan is positief blijven het enige wat we met elkaar kunnen doen! De foto’s die we geschoten hebben zijn een directe vertaling van ‘de lente aan je voeten’. Naast de schoenen is er nog een hoofdrol weggelegd voor heel veel bloemen. Vervolgens hebben we de fotografie en het artwork samengevoegd in alle benodigde campagne middelen, zowel online als offline.