Het begon als een grap: de samenwerking met Kesbeke. Zoet en zuur – wat zou er gebeuren als die samenkomen? Nou… het maakte vooral nogal wat los. De reacties waren overweldigend en vrijwel uitsluitend positief. EasyToys en Kesbeke gaan samenwerken, dat moet wel een grap zijn toch? Wij kregen de opdracht om de above the line campagne te bedenken en te ontwikkelen.
Het idee voor de samenwerking was snel geboren: een augurken-toy, die wij de naam AAAHH-GURK hebben gegeven. Samen met EasyToys bedachten we een campagnestrategie waarbij we slim inspeelden op de verwachtingen rond 1 april. Door de campagne vlak vóór deze datum te lanceren, zetten we iedereen op het verkeerde been en creëerden we enorme impact.
Na de ontwikkeling van het above the line concept hebben is er strategisch samengewerkt met een selectie micro-influencers. Zij deelden de campagneposter op hun eigen kanalen en stelden – op een nieuwsgierig makende manier – de vraag: "Komt dit écht?" Zo versterkten we het bereik en voegden we een extra laag buzz toe aan de campagne.