De hele wereld schreeuwt om mensen. In heel veel sectoren is namelijk een enorm tekort aan personeel. Steeds vaker krijgen wij daarom het verzoek om te werken aan een employer branding campagnes. Een goede employer branding campagne zorgt niet alleen voor nieuw personeel, het zorgt er ook voor dat het huidige personeel zich nog meer verbonden voelt met de organisatie. Ook Donker Groep, die bekend staat als specialist in iedere groenvoorziening, zoekt mensen. Heel veel mensen. Daarom vroegen ze ons om aan de slag te gaan met hun employer branding. Donker Groep voert al een tijdje de pay-off “groen maakt gelukkig”, want wanneer je mens en natuur met elkaar verbindt, ontstaat iets moois. Toen wij de vraag kregen om aan de slag te gaan met een employer branding campagne, besloten wij de pay-off opnieuw te definiëren. Want wat is dan precies dat stukje groen? Wat maakt je zo gelukkig als je bij Donker Groep werkt? Nou, bijvoorbeeld het gevoel dat je iedere dag werkt aan een duurzame wereld. Een titel die niet alleen een brug slaat tussen de werknemers en Donker Groep, maar ook direct laat zien wat het jou en de wereld oplevert op het moment dat je aan de slag gaat bij Donker Groep. Naast het concept en de vertaling van het concept naar diverse touchpoints, hebben we de visuals geschoten in onze eigen studio. In deze campagne laten we één keer niet die prachtige groenvoorzieningen zien, maar alleen het geluk. Het geluk van de medewerkers van Donker Groep.