Een samenwerking om je vingers bij af te likken! EasyToys brengt samen met HEMA de luchtdrukvibrator tompouce uit en maakt daarmee wederom een taboedoorbrekend statement. Of je nu bij het tankstation staat, in de Jumbo of in een winkel van HEMA; EasyToys is zichtbaar en staat voor een gezonde en positieve kijk op seksualiteit. Het beste van twee werelden komt dus eigenlijk bij elkaar.
Wij kregen de vraag om de hele wereld te vertellen over deze nieuwe heerlijke snack. Omdat er vooral ingezet werd op een out of home campagne en daar de nodige restricties aan vast zitten, was de opdracht om op een subtiele manier de boodschap over te brengen. Hoewel de logo’s van beide merken al voldoende nieuwsgierigheid opwekken, hebben we er voor gekozen om met subtiele quotes op ludieke wijze de klassieke tompouce te koppelen aan deze nieuwe spannende variant. Het resultaat is een spraakmakende campagne zonder dat deze aanstootgevend is, wat ons betreft de perfecte vertaling van de samenwerking tussen deze twee fantastische merken. Naast het campagne idee en het schrijven van de copy, hielpen wij EasyToys ook met het ontwikkelen van de vormgeving en animaties om de campagne te ondersteunen. De toy voor je eigen ‘’tom-poes’’ is in gelimiteerde oplage te koop.
Wij zijn het bureau dat werkt, niet alleen onze ideeën werken, maar wij ook. Geen much ado about nothing, maar mouwen opstropen en leveren.
Daarom hebben we onze klanten gevraagd of ze naast ons reguliere werk nog andere klusjes hadden die we voor hen konden doen. En als we er dan toch zijn, kunnen we meteen even vragen wat ze van de samenwerking vinden, een soort "voor wat hoort wat", maar dan anders.
Marcel is de Global Brand Manager van EasyToys, waar we inmiddels al bijna 4 jaar voor mogen werken. In deze aflevering van "Het bureau dat werkt," op bezoek bij EasyToys, kun je zien waarom Marcel het fijn vindt om met ons samen te werken en welke bijzondere opdracht hij aan ons heeft gegeven.